Saturday 18 June 2011

PeRjAlAnAn YaNg MaSiH jAuH


Assalamualaikum...

saya akan bertolak ke johor esok...kerana ingin menyambung pelajaran...menambah ilmu di dada dan mengumpul pengalaman dalam kehidupan..saya akui saya masih mentah...hanya budak hingusan yang tidak matang dalam membuat keputusan selama ini..harapan saya pada diri sendiri agar dapat berubah menjadi insan yang lebih baik dan berfikiran matang...

Rasanya seakan berat hati untuk meninggalkan bandar jasin ini..di sini la saya membesar..rasa berat hati juga untuk meninggalkan keluarga..keluargalah tempat saya bermanja...susah hati untuk meninggalkan kawan-kawan..kawan-kawanlah tempat saya berkongsi masalah..tapi kita perlukan pengorbanan dalam setiap perkara..saya tidak akan berputus asa terhadap diri sendiri..insyallah suatu hari nanti saya akan berjaya... 



Nota kaki:saya akan pulang sebagai diri saya...insyallah... =)

0 comments:

Post a Comment